ATRから日本に向けてのメッセージです!

To all our friends and fans in Japan! We are with you!!! Sending you lots of energy from Berlin!!! Nic Endo's family is from Japan, so we feel very close to Japanese people and mentality. The events make us so sad and we feel powerless in the face of nature, but then we see how people in Japan help each other, and we feel so much hope!!! In Europe and USA we encourage people to send money and aid to Japan. But the real power comes from the spirit and the mind! We got so many messages from our fans in Japan, that our music helps them to get through this crisis. We want to say thank you to all of you for your kind words! Very soon Atari Teenage Riot will come to Japan and we will all see each other again. The near future won't be easy, but we will get through this together!!! Never give up!!!!!"

友へ!
日本の友達とファンの皆さん!僕たちの気持ちは皆と共にあります!!!ベルリンからたくさんのエネルギーを送っています!!!ニック・エンドウの家族は日本の出身なので、日本の人々と精神にとても親近感があります。この出来事に本当に悲しみを覚え、自然という相手に対して自分たちがいかに無力であるか実感するけど、日本の人がお互いを助け合う姿を見て、たくさんの希望を感じます!!ヨーロッパやアメリカで日本に募金や援助をすることを広めています。でも本当の力は精神と心からくるもの!日本のファンからたくさんのメッセージをもらい、僕たちの音楽がこの危機を乗り越える力になっていると。皆さんの優しい言葉、本当にありがとうございます!近いうちにアタリ・ティーネージ・ライオットはまた日本の皆さんに会いに行きます。これからの道のりは容易ではないけれど、共に乗り越えていこう!!!絶対に諦めないで!!!





意外!と思ったけどそっかNickは日系でしたね。

近いうちにまた日本に来てくれるってのはFujiの事だよね。
ついでに単独もお願い!!!待ってるから!


希望を込めて新曲を。
Atari Teenage Riot - Blood in my Eyes


  
コメント
コメントする









       
トラックバック
トラックバックURL
→http://motikkorock.blog50.fc2.com/tb.php/775-a50adc98
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)


     
